niedziela, 3 stycznia 2016

H E L L O, I T ' S M E


Tak, to znowu ja! Pojawiam się i znikam, czyli bardzo w moim stylu. Tyle wydarzyło się w moim życiu, że nawet nie wiem od czego zacząć. To co najbardziej może zainteresować moich stałych czytelników to to, że przeprowadziłam się do Polski. Jak wiadomo z przeprowadzką wiąże się dużo decyzji i zmian, stąd też moja nieobecność na kanałach social media. Nie obiecuję, że nadrobię to w szybkim czasie, ponieważ nie jest to takie łatwe jakby się wydawało, niestety brak czasu robi swoje. Muszę przyznać, że bardzo tęskniłam za blogowaniem, brakuje mi kontaktu z Wami, nie ściemniam piszę co czuję. Często zastanawiałam się nad tym czy wrócić do bloga, czy może nie ma to sensu. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze ktoś kto z chęcią odczyta moje wypociny. Zostawiam Was z dobrą muzyką i zdjęciami (zdjęcia nie są tak dobre jak muzyka). Do następnego! 
E.
TOP: adidas
JACKET: terranovastyle
HANDBAG: primark


28 komentarzy :

  1. Zdjęcia zajebiste, nie marudź! I dobrze, że wracasz, bo całkiem niedawno przeglądałam Twoje wszystkie stylówki i się stęskniłam!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o jest Ewelinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję. Jestem bardzo zainteresowany w treści. bardzo atrakcyjna i uporządkowane, dzięki czemu goście czują się w domu, w swoim blogu

    cara mengobati menopause dini secara alami

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 a czapka jaki ma znaczek?

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakim aparatem robisz zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś przerabia Ci zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
  8. selamat pagi, salam blogger, sobat.
    ijin berkunjung untuk berkomentar yah, :D
    perdana nih,
    sukses yah buat blog nya :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hai sobat, salam kenal yaa...
    ijin menyimak dan berkomentar...

    OdpowiedzUsuń
  10. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the way your delivery , the article also contains good information.

    OdpowiedzUsuń
  12. assalamu'alaikum...
    ijin berkunjung dan berkomentar yaa...
    artikelnya bagus, semoga bermanfaat... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. you serve content very useful for me , I hope you consistently presenting quality content for readers . thank you

    OdpowiedzUsuń
  14. Content Interestingly, I Quite satisfied with what Yang had you serve. Success always for you

    OdpowiedzUsuń
  15. good afternoon, hopefully today in blessings. success always for his career.

    OdpowiedzUsuń
  16. helpful indeed once this article. I am happy to feel the benefits of this article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  17. I was impressed with the article you wrote, many benefits that I can take. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for sharing the information. I'm always waiting for the latest information from you.

    OdpowiedzUsuń
  19. many things I have learned from the article that you serve, everything is beneficial for me. thank you

    OdpowiedzUsuń
  20. the content that you create highly qualified, I enjoy all your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  21. Your blog is very remarkable, each visit is always something new that I get. thank you

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .