wtorek, 11 lutego 2014

I N S P I R A T I ON

 



1.choies        2.choies        3.choies

Przyznaję się, że już od dłuższego czasu mnie tu nie było, musicie mi wybaczyć, ale nie jestem w stanie zorganizować zdjęć z moim ''fotografem'', ciągle mówię sobie, że muszę to wszystko nadrobić... i tak będzie, nie ma nawet innej opcji!
Dostaję od Was mnóstwo wiadomości z pytaniem o nowy post, ale nie potrafię odpowiedzieć kiedy dokładnie go zrobię.
Dzisiejszy notka typowo inspirująca, skupiłam się na ubraniach wiosennych bo lada moment, a za oknem zawita wiosna (mam nadzieje). Odzież, którą wybrałam jest ''nieśmiertelna'', mam dokładniej na myśli to, że nie wychodzi ona z mody. Wszystkie ubrania pochodzą ze strony www.choies.com, a zdjęcia są podlinkowane pod spodem, linki bezpośrednio przenoszą Was do produktu. Do następnego!

1.choies        2.choies        3.choies


1.choies         2.choies        3.choies


1..choies        2.choies       3.choies


1.choies        2.choies        3.choies


1.choies        2.choies        3.choies

9 komentarzy :

  1. piękne te czarne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne <3
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć czerwone trampki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .