wtorek, 15 kwietnia 2014

W H I T E T O P / J E A N S

 


Często wstawiając nowego posta zastanawiam się co napisać, czy moi odbiorcy interesują się tym co u mnie słychać, czy może interesuje ich tylko i wyłącznie tematyka zestawu z posta. No nic... takie moje rozkminianie. Może w skrócie... u mnie wszystko w normie, bez zmian, nic ciekawego nie mam do 'powiedzenia', ahh jednak mam, za dwa dni są moje urodziny, a ja ciągle nie zdaję sobie sprawy jak ten czas szybko leci (załamana). 
 Jak już wiecie często mieszam ze sobą elegenacje i luz. Klasyczne połączenie boyfriend'ów z czarnymi szpilkami to to co uwielbiam na każdej  kobiecie i z takim też zestawem przychodzę dzisiaj. Nie będę się rozpisywać, zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego wieczoru!



BLACK TOP: no name
WHITE TOP: atmosphere
SHIRT: hm
PANTS: atmosphere
SHOES: tkmaxx
BRACELET: magiazakupow
RINGS: missguided

40 komentarzy :

  1. Świetny zestaw

    Zapraszam do obserwowania : zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinnaś pisać o ciuchach ale w szczególności o tym co u ciebie ;) czy wszystko idzie po twojej myśli czy wydarzyło się coś przykrego a może miłego (poznałaś kogoś) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw rewelacja ! uwielbiam na takie patrzeć:)) i zdjęcia bardzo ladne:)
    zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw !

    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić do rozdania na moim blogu :)
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/2014/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ozdoby na palce, a twoje pierścionki są prześliczne *.*
    Prowadzę bloga odnośnie malowania paznokci. Rzadko spotykam strony o takiej tematyce i chciałabym zainteresować kogoś tym co robię. Jestem 15-letnia amatorką, ale w to co robię wkładam całe swoje serce. Byłoby mi bardzo miło jakbyś weszła na bloga: http://malgosiek.blogspot.com. Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj. Za wszystko się odwdzięczę. Przepraszam za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny zestaw! No nie umiem sie napatrzec! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz:) Uwielbiam taki styl i boyfriendy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;)

    http://fashionbycarolinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wglądasz mega świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie połączenia !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ;))

    obserwuje i zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło http://mojwlasnyzaczarowanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Boyfriendy zawsze na tak ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra spodnie, świetny, luźny outfit, stylowy:)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie połączenia!
    Wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boyfriendy, czapka, koszula wszystko idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ciuchy, zdjęcia, wszystko. Obserwuje i zapraszam do mnie <3 http://lilly-lill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ślicznie
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szpilki dodaj lekkoci ale pewnie i tak zamienia bym je na trapki dla wygody. Ale zazdroszcze wszystkim co chadzac na obcasach umieja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

  21. it's amazing article I was reading thank you for the information may be worship goodness author


    Cara mengobati infeksi saluran kencing pada ibu hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbima dzinsy a przede wszystkim bf :) Swietny zestawik. Bardzo fajnie w nim wygladasz :) Kobieco, na luzie i z pazurkiem :) A pisac trzeba co tam w glowie siedzi :) Ja pisze czesto o cieżkich sprawach o ktorych inni niekoniecznie chca czytac ale musze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny look, bardzo w moim guście, koszula jest rewelacyjna! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja i piekne wlosy : ) zapraszam littleemeee.blogspot.com + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy <3
    koszula prześliczna :)


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .