niedziela, 24 lutego 2013

I HATE SUNDAYS

Witam kochani!
Jak mija dzień? U mnie od samego rana tradycyjnie jak w każdą niedzielę brak humoru i cierpienie na ''nicniechcienizm''.Przez takie niedzielne humorki nasuwa się pytanie:'' Dlaczego weekend nie trwa trzy dni? ''
 Dziś postawiłam na mix zdjęć z internetu ( takie małe 'must have' nic nadzwyczajnego). Osobiście uwielbiam takie posty , chociaż muszę przyznać ,że czasami przez te świetne ubrania na 'postowych ' fotkach  popadam w depreche tak dużo ubrań ''must have'' ;o , tak mało funduszy :( ( odwieczny problem każdej kobiety). Dobra koniec biadolenia . Dodaję jeszcze dla fanu moje dwie fotki z wczoraj '' luzne party'' . Pa robaczki !
















                                                            zapraszam:.facebook

57 komentarzy :

  1. ojejj jakie cudowne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - ćwiekiiiiiiii <3<3
    http://northflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. większość z tych rzeczy również mi się marzy;)
    świetnie wyglądasz
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wybrane ubrania:D Szkoda ze nie ma nic dla faceta^^ Pozdrawiam ;*
    ps: Jestes Cudem:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia mix inspiration genialne... Wiem znam to skas ze niby fajnie , ale jak sie oglada to zal pupke sciska! !!! Idealne, czemu nie moje??!!

    Hmmm ta bluze masz fajna skad?
    Zapraszam na mojego nowego pooosta :)

    Carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ćwieki ! ponad wszystko kocham ! :] obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy mix! pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superrr! Zapraszam do siebie juz tylko kilka dni GIVEAWAY!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szare dresy chyba sa z top shopu? Mam prawie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. beanie, buty hightop, sweter z lwem, dresy i spodnie <3 super wishlist :)

    co powiesz na wzajemne obserwowanie? :)
    daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog :)) dodałam do obserwowanych :)) zachęcam także do zaobserwowania mnie :)) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwieki *__* nie mogę im się oprzeć :D Super bluza z lwem i oczywiście Jackiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I LOVE your Jumper, :)

    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudia. xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też w niedzielę tak mam- po prostu zero ambicji i chęci na cokolwiek :D
    bluzka z kotkiem jest słodka

    OdpowiedzUsuń
  17. mam zamiar kupić sobie tą bluzę z lwem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapki są fantastyczne! Chcę sukcesywnie uzbierać sporą kolekcję! ;)
    Mam ten sam problem, w kwestii tysiąca "chcianych" rzeczy i pustego portfela. ;/

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Xted? Hmm.. Nie znam tego ;p

    carolliness.blogspot.com

    Zapraszam niunka na posta, chetnie powymieniam sie postami! Buzki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice pictures.
    We can fullów each other if you want?
    Let me know! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this post! Specially love the spiked jacket and the spiked snapback! Also love your sweatshirt :)
    Just discovered your blog, I'm your newest follower hon!
    Would love if you could check out mine and follow me back ^^
    Kisses from Spain!

    Not a Fashion Affair

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta bluza z twarza kota <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Masz cudowną bluzę <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your blog
    followed
    thekaybookinwonderland.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealnie trafiłaś w mój gust, ubóstwiam Cię za to! :)
    zapraszam Cię do siebie na mój blog fimejl, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Mega podoba mi się Twój blog :) Super piszesz i dodajesz ładniutkie zdjęcia :*.
    Obserwujemy? :))

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-) Kisses from Switzerland

    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, niektóre propozycje to i moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog,obserwuję :) Mamy taki sam gust :*

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam Twojego bloga! świetna stylizacja! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam ten problem, tyyyle by się chciało :P świetne rzeczy :)
    podoba mi się blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale Ty masz śliczną twarzyczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudowne rajstopki! ♥
    Rzeczy świetne, szkoda że zawartość portfela u mnie niewystarczająca :p

    Nominowałam Cię do Tagu jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy http://roolinginthedeep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. masz świetnego bloga,z przyjemnością obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. o mamusiu! wiesz może skąd są te czarne spodnie z zamkami? muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna bluza *.* Chciałabym miec taką czapę z pierwszego zdj. ale nie wiem gdzie kupic :>

    justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne ciuszki ;) Masz piękną figurkę i śliczną buzię, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny opis! mam zupełnie tak samo! niedziela niby dzień wolny ale jest nudna i nic nikomu się nie chce, a ubrania na zdjęciach są świetne też chciałabym je wszystkie! Ciesze się, że na mnie trafiłaś bo i ja trafiłam na Ciebie :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna bluza, jesteś po prostu śliczna!

    Dziękuję za odwiedziny i obserwację, dołączyłam również do grona obserwujących i czekam na następny post:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie kocie motywy uwielbiam, więc bardzo podobają mi się te dwie bluzy z tego posta. Masz śliczny makijaż :)
    Bardzo dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego :))
    www.fashion-drift.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakas ty ladna :) kocham,kocham,kocham cwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo super zdjęcia! <3 :) botki z ćwiekami są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .