czwartek, 11 kwietnia 2013

LONG BREAK

 Jak długo mnie tu nie było :(   Ponad miesiąc bez internetu ,bez blogowania i bez was ,pech... życie plata figle . Jakoś nadgonię, miejmy nadzieję .
Co dziś dla was wymyśliłam ? Temat tylko i wyłącznie  militarny , jak sami/e zauważyliście/łyście . Nie będę się dużo rozpisywać bo  efekt jest widoczny na zdjęciach, a że nie jest to żadna nowość nie będę się powtarzać po innych bloggerkach . Jakość zdjęć ''kalkulatorowa''aparat  obraził się  i same widzicie jak wypadło . Przepraszam za tak mało oficjalny post i moje słownictwo.Buziaki dla was , mam nadzieję ,że szybko ogarnę się do roboty z blogowaniem po tak długiej jak dla mnie przerwie .



zdjęcie nr.3  -.-'    poza ''tap madl'' za dużo Joasiek  i Pirogów w tvn ;O







17 komentarzy :

  1. Mimo nieobecności-fantastycznie wyglądasz!:) i te buty *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacja! A Ty piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No aparat odmówił posłuszeństwa !
    CZEKAM NA LEPSZE JAKOŚCI ZDJĘCIA,
    STYLIZACJA REWELKA !!!
    Czekałam na Ciebie, myślałam że nas opuściłaś :(

    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masakra jakas z tym moim aparatem hahah ;D ,ale post musiałam zrobic bo i tak tyle czasu mineło od mojego ostatniego pościwa;D
      <3

      Usuń
  5. podoba mi sie ;>

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest cudowna buty tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie że znowu jesteś!:)
    Uwielbiam militaria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo misie podoba 4-te zdjęcie :)
    dodatki do stylizacji poleca
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś! cudowne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty i make up! ;)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do dodania do obserwowanych!
    Ja oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. mega kurtka skórzana ;) i kreski ladne na zdjeciu b&w

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega cudne szpilki :) I oczywiście cała TY:D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .