poniedziałek, 22 kwietnia 2013

BLACK AND WHITE


Glam Rock  według mnie ? Połączenie stylu  glamour i stylu rock'owego to z pewnością .Kobiecość  (w jakimś sensie) , ale w wersji bardziej  "drapieżnej"  , odważnej i z pazurem .Skóra,  czerń,  szarość, biel, beże, złoto , łańcuchy , częsta   ekstrawagancja itd. można wyliczać bez końca .  To właśnie w te ''klimaty'' , w  których uwielbiam wręcz kocham oglądać kobiety , mężczyzn  jak również siebie    Mój strój nie wyróżnia się czymś co jest hitem tego sezonu ,ale jak już kiedyś pisałam nie podążam w ciemno za modą nakładam to w czym czuję się dobrze . Czarna spódnica maxi , ramoneska i biały top to zestaw zawsze idealny do tego buty lordsy  ''jeżyki'' , czarna skórzana torba i  drobna biżuteria, która dodaje charakteru , czapka jak zwykle okazała się niezawodna w pogodę która dziś mnie dopadła.  Tak więc tak wygląda według mnie styl glam rock w wersji typowo kobiecej ,delikatnej i na co dzień .

                 

  
























33 komentarze :

  1. Świetnie wyglądasz, uwielbiam styl glam rock!

    OdpowiedzUsuń
  2. Glam rock uwielbiam i sama często ubieram się w tym stylu :))
    Wyglądasz świetnie! Bardzo podoba mi si ramoneska i spódnica maxi ;)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja. spódnica bardzo fajnie wygląda z ramoneska!

    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!! ;-))


    zapraszam !!!
    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie !!!
    Wszystko w 100% mi się podoba ^^
    ramoeska boska posiadam z H&M taką :D
    czapa kransal <3
    zapraszam Cie na moją nową notkę z moimi NOWOŚCIAMI :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous pictures! you look absolutely stunning!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za odwiedziny:)

    Bardzo mi się podoba Twoja kurtka!!
    Pozdrawiam!:)

    http://matkizonyisingielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochalam sie w twojej urodzie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w 1 zdjęciu ;)
    Styl masz świetny, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw .. w rockowym stylu z nutką elegancji ...

    Jest pięknie , chociaż cała stylizacja jest czarna ty ją rozświetlasz :)

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu , z chęcią zaobserwuję i Pozdrowienia... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ze mnie cudeńko ?? to co ja mam napisać u ciebie ślicznoto !
    piękna kobieta i świetny look ;) kocham spódnice maxi

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka *.*
    Zdjęcia również są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie połączyłaś kobiecość z drapieżnością. Chyba się zdecyduję na czarną spódnicę ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zdjęcia !!!:)
    Świetna spódnica !



    Zapraszam do mnie :)


    E.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ty to swietnie połączyłaś! Piekne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja! Pięknie wyglądasz! Masz prześliczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz podoba mi się wszystko :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne zdjęcia! Własnie mam fazę na kupowanie takich spódnic;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O długa spódnica. Dawno nie nosiłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie kiedyś sprawić skórzaną kurtkę...

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie, czapka i długa spódnica strzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne pierścionki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuuuuu lala <3 Ale genialnie wyglądasz! <3 Piękna Ty! Bardzo mi się podoba! Black power! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba :) Super biżuteria :)
    Choruję ostatnio na podobną kurtkę, ale jeszcze nie znalazłam idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .