poniedziałek, 31 marca 2014

B E Y O U R S E L F

 



Przyszła wiosna! Co prawda słońce na zdjęciach mnie nie rozpieszcza, ale ważne, że jest już coraz cieplej.
Jak już wiecie na  co dzień preferuję często luzne outfit'y, bluza, top, jeans i sportowe obuwie, w takim też stroju przychodzę dziś do Was. Znając życie ktoś przyczepi się do naklejki na snapie, ale jestem z tych, którzy czekają aż zejdzie sama, dla hejterów  polecam lekturę na fullcap.pl.
Wiem, że dużo młodych kobiet ogranicza się do ubioru, boi się eksperymentować z odzieżą, ściśle trzymają się reguł, a takie dziewczyny jak ja krytykują ze względu na zbyt 'chłopięcy' wygląd...bo przecież ''gdzie dziewczyna w czapce i podartych spodniach''? Więcej luzu, kobiety... otwórzcie się, przecież nie ma nic złego w noszeniu sportowych  ciuchów!




BLOUSE: choies
PANTS: no name
SNAPBACK: nofear

35 komentarzy :

  1. jak tu dawno były nowości ;)
    super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sportowe ciuchy są jak najbardziej okej, a cały Twój ubiór bardzo mi się podoba :) Szczególnie bluza :) Jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz mi udzielic kilka rad jak prowadzic takiego bloga ? Masz swietne wyczucie stylu i jestes piekna. mysle ze moglabys mi pomoc ;) http://tytojajatoty.blogspot.com/ co tutaj trzeba poprawic. z gory dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Ja osobiście uwielbiam sportowy na luzie styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieeee mam kasy na zakupy na tych zagranicznych stronnach, a bunprzygarnela bluze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty piekna jesteś !!! super stylizacja :) tez się wreszcie musze skusić na timberlandy :) juz dwa razy byłam bliska zamówienia ( wahałam się który kolor wybrać , nie chciałam pospolitych musztardowych a w innych rozmiarach nie było niestety mojego numeru :( )

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty piękne! Ale tak niechlujnie założone, przesadnie wg mnie. I nie chowaj się za aparatem, mam wrażenie, że ciągle masz opory. Wrzucaj więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem modelką, nie muszę pokazywać się z każdej strony i czuć się przed obiektywem jak ryba w wodzie :D
      Kazdy nosi buty jak chce:)

      Usuń
  9. Powiesz mi co ćwiczysz ? bo extra wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cwicze 2, 3 razy w tygdodniu, jedynie przysiady i brzuszki^^

      Usuń
  10. A po ile przysiadów i brzuszków?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki masz tele bo widziałam na insta i jest super czerwony:)

      Usuń
    2. 50 ;) przysiadów i brzuszkow

      Usuń
    3. NOKIA LUMIA kazdy model ma kolorowe obudowy:)

      Usuń
  11. O wiele lepiej bez ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super set , świetne buty i bluza

    OdpowiedzUsuń
  13. Grazie per gli insegnamenti che sono stati dati . buona fortuna

    OdpowiedzUsuń
  14. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  15. maaf dan terimakasih atas kelancangan saya berkunjung ke artikel ini
    Cara Mengobati Buah Zakar Yang Bengkak

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .